miercuri, 21 iulie 2010

Poezie 1

Deschid ochii şi privesc,
E normal, este firesc,
Nu să râd şi să zâmbesc,
Ci să stau şi să jelesc.

Se leagă tot de-o-ntâmplare,
Am simţit abandonare,
Voiam pic de alinare
Şi-am simţit doar alungare.

De dizgraţie am avut parte,
Să plec, voiam, departe,
Am ales să stau deoparte
Când doream doar moarte.

Pentru unii a fost joc,
Pentru mine a fost tot.
M-am simţit ca un netot
Şi asta n-a fost tot.

Cu răbdare m-am înarmat,
Doar am stat şi-am aşteptat,
Ca dintr-un renegat,
Să devin un acceptat.

Ce-am dorit nu s-a împlinit.
Acum sunt îmbătrânit,
Pe podea stau trântit,
Definit şi neîmplinit.

Fârâme din ce-a fost,
Parcă-mi sunt adăpost,
Dar cu cel mai scump cost
Am să le învăţ pe de rost.

3 comentarii:

  1. Bine v-am găsit dragii mei.
    Se pare că într-un final spargerea gheţii a fost făcută de mine, chiar dacă am văzut două posturi ale Biancăi joia trecută, care nu ştiu unde au dispărut. Felicitări oricum, Bianca, căci mi-au plăcut tare, în special scenele cu trenul, am găsit acea parte foarte profundă.

    Acum... asta e o poezie mai veche scrisă de mine într-o perioadă cam nasoală. Voiam ca pentru început să scriu ceva draguţ, dar stau cam prost cu inspiraţia în perioada asta. Şi noroc cu un amic care mi-a zis "ce rost are să scrii poezii dacă nu le citeşte nimeni?", astfel m-am hotărât să postez asta.

    În general nu obişnuiesc să pun titluri la poezii, aşa că în majoritatea cazurilor o să le numerotez.

    RăspundețiȘtergere
  2. "ce rost are să scrii poezii dacă nu le citeşte nimeni?" - vechea fraza. Cand scrii poezii nu le scrii in special pentru ceilalti, le scri pentru tine. Oamenii pot afla de poeziile tale cu timpul, cum ai facut tu acum, ai postat o poezie mai veche. Inspiratia vine din viata de zi cu zi, sau citind, etc.

    Si posturile Biancai, poate si le-a sters singura, nu te-ai intrebat asta? sau ce-l putin n-ai intrebat-o?
    Bine te-am gasit. Zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba m-am întrebat, dar nu văd de ce şi-ar şterge posturile... Acum văd ca şi-a şters şi contul.

    O zi faină şi ţie.

    RăspundețiȘtergere