marți, 5 octombrie 2010

Ce înseamnă cuvântul "Te iubesc"? - Pentru unii

Am văzut în ultima vreme, oamenii spun “te iubesc” doar să entuziasmeze persoana iubită! Voi aveţi puţin habar ce înseamnă a iubi? Vă zic eu că Nu. Îţi spun eu, atunci când vezi zâmbetul ei, îţi dă o putere, te îmbărbătează, surâsul, în mare parte îţi dă fiori, începi să tresari, iar dupa un timp îţi dai seama că trăieşti din amintiri, ca ea, iubirea ta, a fost doar un vis, un vis bizar, ce tresari pe zi ce trece.
Sincer nu pot sa înteleg de ce ai spune aşa ceva dacă nu simţi, eu simt, o zic, scriu asta aproape zilnic. În ziua de astăzi toată lumea urmăreşte cel puţin un interes, şi pentru a-l obţine cel mai uşor este să se prefacă. Nici nu trebuie să simtă ceva ca să spună ”te iubesc”. Pentru unii/unele contează fizicul,pentru alţii/altele alte lucruri; repet interese,au impresia că apelând la minciuna vor avea de caştigat dar se joacă cu sentimentele unor oameni nevinovaţi,unor oameni sinceri,si profită de bunătatea acestora! aiurea!
E o întrebare foarte bună. În zilele noastre toată lumea se cuplează cu toată lumea şi asta numai pentru a fi popular. Asta este. Mai sunt puţini care chiar cred când spun “te iubesc”. Cei mai mulţi o spun doar din obligaţie, nu din simpatie şi în nici un caz din dragoste. Cei mai mulţi îşi doresc relaţii cu cei mai populari copii din şcoală, sau liceu. Genul asta de oamenii îşi schimbă iubitii/ iubetele la fel ca pe chiloţi (scuze de expresie).
Mulţi zic “Te iubesc” doar pentru a fi cu cineva sau pentru a pacăli acea persoana , răzbunându-se pe ea , pentru că la rândul lui/ei , şi el/ea a fost păcălit/a sau a suferit când cineva i-a spus “Te iubesc” în glumă şi el/ea a pus la suflet foarte repede , crezând că acea persoana o/îl iubeşte .
E greu să iubeşti, mai ales să scri ceea ce simţi, e greu, nimeni nu vede, e trist, jur!

A fost un post doar de plictiseala.

15 comentarii:

  1. "Te iubesc!" nu mai este ce a fost odata... dupa ce am citit am stat si m-am gandit de cat de multe ori am spus asta fara sa simt cu adevarat ..defapt nu ...spuneam persoanelor pe care chiar le iubeam insa nu simteam ca atunci este momentul sa o spun, spuneam "te iubesc" fara sa il simt ...spuneam din obligatie ... deci greseam si sigur o sa mai gresesc si de acum in colo ...desi cred ca stiu ce inseamna

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am mai zis, si tie si altora. Faceti ce simtiti.

    RăspundețiȘtergere
  3. E atat de real ce-ai zis.
    Am avut o gramada de colegi care ''au stat''(chestia asta e foarte la moda acum) cu diferite persoane pe care nici nu le cunosteau asa de bine dar care erau populare(conteaza mult,mult,mult pentru mintea lor sa fii''bazat'' si ''popular'')
    Nu inteleg popularitatea.Prefer sa trec printr-o multime de oameni fara sa simt nevoia de a ma cunoaste cineva.
    Si apropo de ''te iubesc''.Nici nu cred ca stiu ce inseamna a iubi si nici nu prea folosesc atat de mult expresia ''te iubesc''.Poate chestia asta ma face inumana,rautacioasa,fara suflet,etc.
    Atunci cand stii ce inseamna ''te iubesc'' si simti si tu ca iubesti,atunci trebuie sa o spui.
    Pana la momentul respectiv totul e in ceata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei au nevoie de cineva sa-i invete sa iubeasca.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte adevărat ce ai scris. Ai punctat foarte bine acest defect al societăţii.

    Şi totuşi, ce înseamnă "a iubi" ? Cu siguranţă, toţi încercăm să definim asta, dar, personal, am ajuns în punctul în care cuvintele nu mă mai ajută, pot spune că nu ştiu ce e iubirea, şi nu mă întristează asta, pentru că e de bine. Dacă aş putea-o defini aş limita-o.

    Părerea mea.

    "Iubeşte prea puţin cel care poate să spună prin cuvinte cât iubeşte." - Dante Alighieri

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca..totusi, cativa dintre noi stim cu adevarat ce inseamna iubirea... doar ca ne e dat sa nu o putem defini..si e mai bine:) oricum cuvintele sunt prea mici pentru a putea spune ce este iubirea.. orice definitie i-am gasi nu ajunge.. iubirea nu se defineste, nu se scrie in cuvinte.. se simte!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da Mariana, se simte! Dar nu multi vor sa o faca. E greu sa iubesti, e greu sa te manifesti cumva, dar pentru ei e usor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si putini stiu ca dragostea nu inseamna cu adevarat numai fericire...nu stiu cati isi dau seama cate suferinta exista chiar atunci cand iubesti cu adevarat..poate am dreptate,poate nu..

    RăspundețiȘtergere
  9. Aici chiar ai dreptate.
    Iubirea poate fi luata ca pe o suferinta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Este atata adevar in cuvintele acestea!
    Eu nu stiu ce inseamna sa iubesti!Mi-e frica!Daca eu chiar nu stiu sa iubesc?(Stiu ca acum pare ca imi pun problema asemeni unei fetite mici care se intreaba daca ei ii vor creste vr-odata sanii.)Imi cer scuze pentru aceasta paranteza.
    Sungurei persoane careia i-am spus aceste doua cuvinte mari a fost mama mea!
    Si imi pare rau ca oamenii nu mai dau importanta iubirii,cuvintelor,faptelor!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Suntem prea tineri sau poate prea inconstienti pentru a iubi.
    Cel putin eu sunt.

    RăspundețiȘtergere
  12. " Iubirea nu este un târg: te iubesc pentru că mă iubeşti. Iubirea este o certitudine: te iubesc pentru că te iubesc. "

    - Liviu Rebreanu

    " Iubirea? Ce-i iubirea? se gândea el. Iubirea stă în calea morţii. Iubirea este viaţa. Tot, tot ce înţeleg, înţeleg numai pentru că iubesc. Tot ce există, există pentru că iubesc. Totul e legat numai de iubire. Iubirea este Dumnezeu şi, când mori, înseamnă că tu, o particică din iubire, te întorci la izvorul veşnic al tuturor lucrurilor. "

    - Lev Tolstoi

    RăspundețiȘtergere
  13. Nici o data sa nu aveti incredere intr-o persoana cand iti spune "Te iubesc" daca nu va demonstreaza


    Fetelor va dau un sfat prietenesc ... NU AVETI INCREDERE IN BAIETII DIN ZIUA DE ASTAZI le place doar sa se joace cu sentimentele fetelor;);)

    RăspundețiȘtergere
  14. parerea mea este ca ca sa iubesti e nevoie de sinceritate, suflet toti oamani spun te iubesc asa de parca lau scos din mana sil arunca la persoana iubita nu asa trebuie sa procedati pentru ce un om simte iubirea atunci cand isi intalneste perechea sufletului

    RăspundețiȘtergere
  15. EU SORANA RUGET CRED CA SA IUBESTI INSEAMNA ASTA atunci când iubeşti, accepţi omul cu bune şi cu rele, cu greşeli şi cu rătăciri şi nu ai pretenţia ca el să fie perfect. Atunci când iubeşti, nu dai bir cu fugiţii la prima neînţelegere.
    Atunci când iubeşti nu abandonezi omul care ţi-a greşit, ci îl ajuţi să se corecteze. Îl ajuţi să devină mai bun, să se redescopere, să crească. Îi arăţi drumul corect şi ai răbdare ca el să îl descopere şi să ţi se alăture cu iubire.
    Atunci când iubeşti ierţi… şi nu pui condiţii. Singura condiţie este să primeşti aceeaşi iubire înapoi. Iar faptul că omul de lângă tine greşeşte, că uneori îţi înşeală aşteptările, că uneori nu poate ţine pasul cu tine, nu înseamnă că nu te iubeşte. Orice om este supus greşelilor. Orice om are momente de rătăcire, momente în care se abate de la drumul cel bun… şi are nevoie să fie ajutat.
    Iubirea este o responsabilitate. Nu ești cu nimic mai bun ca omul care greșește dacă îl abandonezi fără a-l ajuta.
    “Iubeşte-mă atunci când merit cel mai puţin, fiindcă atunci am cea mai mare nevoie să fiu iubit.”
    Ne îndrăgostim prea uşor şi în grabă şi ne despărţim la fel de uşor şi de repede… Dar iubirea nu este aşa. Fiindcă iubirea nu te lasă să renunţi uşor, fără a înţelege, fără a ajuta, fără a acorda şanse omului de lângă tine.
    Iubirea uneşte – nu destramă, iubirea iartă – nu judecă, iubirea dăinuie – nu uită.

    RăspundețiȘtergere