vineri, 11 februarie 2011

Traiesc,dar am murit de mult


De-atâta vreme am murit

Dar încă iau pastile...

Hei,tu,copil sculptat într-un tablou,

Tu n-ai murit cu mine?

Te chem,învie-mi inima

Căci urlă în durere.

Te chem,veşmânt brodat cu-acuarelă

Atât îţi cer,o lingură de miere!

Trec frunze peste ochii-mi pământii

Şi ani ce-au fost şi ani ce vor veni

Îmi sapă calciul oaselor.

Zac sub tot ce-nseamnă viaţă,

Căci am murit de mult,

Iar cimitiru-a devenit o piaţă!

Şi câte zile au trecut de când îmbalsămată fosta-mi existenţa

Şi câte lacrimi plictisite,sirop cald,mucegăit mi-au plâns în hohote demenţa...

Căci am murit de mult...

Câteva unghii stau drept...în loc de gard.

Degetele-mi însă,le-am împrumutat vecinului,

Pământul lui e mai uscat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu