luni, 7 noiembrie 2011

Vis cu iubirea voastra


Pe-un perete radical,
 scrijelită cu muchia unei cărţi,
stă scrisă iubirea voastră...
 necitită de nici un trecător,
nici măcar de mine…

Eu însuşi sunt un radical,
stând nemişcat pe peronul 
viselor mele, 
…mă gândesc…

Aţi vrea să-mi opresc gândul cu iubirea voastră?
cred că ştiu cum este chiar dacă nu o citesc, 
aceeaşi poveste tristă, din carţi, cu o mică dramă
şi cu o desparţire...
deja mă plictisesc să o mai citesc, 
povestea se repeta la fel ca şi iubirea,
numai că iubirea se repetă doar o singura dată.

deja vine trenul şi nu mai am timp să tac,
şi tăcerea mi-o arunc pe şine 
o să iau iubirea voastră
şi o să o înghit nemestecată…cu tot cu perete
chiar dacă-i încă greu de digerat
peretele fiind defapt un sandviş făcut din propria carte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu