miercuri, 6 octombrie 2010

Obscenitati

Tu ai o gramada de simturi,iar eu nu stiu sa le exprim.
Eu tin dieta de cuvinte,iar tu nu duci lipsa si mi le intinzi pe o tava.
Tu crezi ca nu stiu sa imi arat sentimentele,iar eu doar nu le am.
Eu port tenisi si tu imi spui sa-i mai schimb.
Noi nu ne cunoastem.
Eu as merge cu bicicleta,iar tu pe jos,considerand ca este mai sanatos.
Tu preferi sa faci un exercitiu greu de algebra,iar eu prefer sa inteleg o carte.
Eu iubesc ploaia si tu nu ai niciodata o umbrela.
Tu ma intelegi,iar eu nu pot sa te cred.
Noi nu ne stim.
Mie nu imi plac majoratele,iar tu mergi si nu prea te distrezi.
Tie iti plac chestiile noi,iar eu doar am imprumutat ceva vechituri.
Eu nu rad la filmele de comedie,iar tu plangi la romantisme.
Tu iti doresti o masina la 18 ani,iar eu vreau sa cunosc arta libertatii(dar mai dificil este sa o invat).
Eu incerc sa ma trezesc inca dormind.Tu esti deja la curent cu activitatile cotidiene.
Tu iti asezi toate lucrurile la locul lor,iar eu cateodata calc pe ele.
Noi ne intalnim unde muntele se intalneste cu marea.
Eu nu iubesc(pentru ca daca as face-o poate ca as deveni alta persoana),iar tu experimentezi aceasta traire.
Tu ma privesti cand cant si dorm,iar eu doar ma gandesc ce sa fac ca sa nu te simt.

Nu stiu cine esti tu si nici tu nu stii cine sunt eu.
TU nu esti dornic sa ma stii,iar eu nici nu te cunosc.
Facem rau la ego.

(afara ploua iar eu n-am mai postat de mult).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu