joi, 16 decembrie 2010

Jurământul jurnalistului

de Alin Todirică şi Grosu Andrei

Eu, jurnalist al neamului român jur să-mi apăr ţara de informaţiile false, să-mi slujesc gazeta până la terminarea tuşului din peniţă.

Jur să aduc adevărul în ochelarii prăfuiţi ai cititorilor.

Jur să respect normele gramaticale, iar dacă voi începe o propoziţie nouă cu litera mică cer să-mi fie tăiat salariul timp de o lună.

Voi păstra profesorilor mei respectul şi recunoştinţa care le sunt datorate. Jur să-mi fac post de televiziune şi să fiu mai tare la rating decât Diaconescu Dan, iar Elodia va fi găsită înainte de terminarea serialului "Tânăr şi neliniştit".

Jur să apar pe la talk-show-uri sportive şi să mă fac prieten cu Ioaniţoaia iar în fiecare dimineaţă voi bea o cafea cu Marius Tucă.

Jur să redescopăr Valorile,Cultura,Tradiţia.

Voi scrie, la fel, şi-n noapte, şi-n zi, pentru cei reîntorşi în poveştile vii.

Voi scrie, la fel, azi, şi mâine, şi-n vis, eu voi scrie, la fel, până-n ultima zi.

Fac acest jurământ în mod solemn, liber, pe onoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu