luni, 12 septembrie 2011

Dragă Eu.

Cine eşti Tu, dragă Eu ?
Eşti ceva ce eşti mereu
Doar al Meu.

Dragă Eu,
Îţi spun acum,
Că deşi eşti lângă Mine
Nu Te simt nicicum.
Ai plecat, Te-ai tot dus
De sentimente, sedus.

Dragă Eu,
Singur Tu M-ai lăsat.
Speram să fi visat
Dar era adevărat.
Tu... singur M-ai lăsat.

Dragă Eu,
Gol Mă simt fără Tine.
Poate veni oricine,
Nimic sunt - fără Tine.

Dar dragă Eu,
Decizia Ţi-o respect
Sper să fac ce e corect.
Ai ales să Mă părăseşti,
Eu aleg să Te aştept.
Singur, peste multe am trecut
De erai şi Tu, mai uşor aş fi putut.
Orice-ar fi, Ne vom revedea.

Dar până Ne vom revedea,
De toti m-ascund,
Departe, după o perdea.
Iar dacă Ne vom revedea,
Promit, ca de-atunci, să te ascult.

                                    Cu drag,
                                    Eu.



 *Aş vrea să precizez că poezia nu are un aspect religios (utilizarea majusculelor), ci mai degrabă unul spiritual, dar care nu are de a face cu vreo confesiune religioasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu