miercuri, 21 septembrie 2011

Vis de toamnă


S-a întrebat cineva vreodată 
unde se duce tot verdele 
când vine toamna ?
Eu da.

În visul meu
toamna se lingea cu zidurile mucegăite 
cu mişcări apăsate de limbă şi de stele 
perpendicular pe suprafaţa umedă şi-ntunecată 
de bale şi de noapte. 

Până când de-odată, 
dintre două cărămizi crăpate,
se scurge ca o mâzgă coagulată 
esenţa verii ce tocmai a trecut.

Se întoarce în pământ 
şi lasă zidul toamnei,
gol.
Nici urmă de vomă,
nici urmă de verde.  

Toamnă, chiar dacă-mi lingi zidul 
Bine ca-i venit să-mi iei verdele...

Un comentariu:

  1. îmi place la nebunie poezia asta. este violentă și organică, și toată o metaforă. îmi place ca ai început cu o întrebare retorică și m-ai introdus direct în poezie, iar ultimele două versuri sunt nemaipomenite, te lasă in aer, în vis..

    RăspundețiȘtergere