miercuri, 29 septembrie 2010

În fiecare dimineaţă

Am încercat din răsputeri să mă agăţ de primăvară.

În fiecare dimineaţă arunc flori pe fereastră sperând că vor prinde viaţă în decursul zilei, însă în fiecare seară florile apar risipite în golul nemărginit al toamnei.

În fiecare dimineaţă las puţin din parfumul florilor să evadeze şi să se contopească cu altele ca să se facă odată primavară, însă de fiecare dată mă izbeşte aerul curat al ploii de toamnă.

În fiecare dimineaţă implor păsările să se întoarcă şi să ciripească odată cu soarele, însă în fiecare zi simt aripile lor cum se îndepărtează.

În fiecare dimineaţă ajut soarele să se trezească mai târziu, însă de fiecare dată mă ceartă că nu l-am lăsat să se culce devreme.

În fiecare dimineaţă îmi dau seama că nu pot să schimb nimic ce nu vrea să fie schimbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu